Ükski ettevõte ei saa kasvada ilma sihtgrupini jõudmata. Digitaalturundus aitab jõuda klientideni ning samas suurendada ettevõtte kliendibaasi ja müügitulemusi. Siinkohal tekib küsimus: kelle peaksid selle ülesande täitmiseks palkama? Kas Sinu vajadused saab täita vastav agentuur või teeb seda hoopis mõni vabakutseline?

1. Kvaliteet
Ettevõtte omanikuna tead täpselt, mida tahad saavutada. Kui usaldad oma digitaalturundusega seotud ülesande kellegi teise hoolde, tekivad järgmised küsimused: on tal piisavalt kogemusi? Kas töö on kvaliteetne? Valmib see õigeaegselt?
Palgates vabakutselise, saad vastused küsimustele aja jooksul ja töö käigus.
Palgates digitaalse turundusega tegeleva agentuuri, saad endale meeskonna, kes Sinu projektiga tegeleb. Agentuuril on erinevate valdkondade koolitatud spetsialistid koos vajaliku oskusteabe ja kogemustepagasiga. Agentuuri tööprotsessid on üldjuhul standartiseeritud ning sisse on seatud firmasisene kvaliteedikontrollisüsteem.
Mõlemal juhul soovitame enne teenusepakkuja valimist teha põhjalik eeltöö veendumaks, et teenusepakkuja suudab kvaliteetset teenust pakkuda.
2. Töökoormus
Vabakutseline teenusepakkuja, kes on läbinud vajalikud koolitused ning omab oma valdkonnas piisavalt kogemust võib esmalt tunduda väga hea valik töö teostamiseks. Kui aga on tegemist suuremahulise või igapäevast tähelepanu vajava projektiga, võib selline väljakutse ühele inimesele siiski üle jõu käia. Seda nii ajamahukuse kui ka vajaliku oskusteabe osas. Tihtipeale ei hinda vabakutselised oma töökohustuste mahtu adekvaatselt ning seetõttu kannatavad oluliselt ka projektide valmimistähtajad.
Digitaalturunduse agentuurid hindavad projektide elluviimisel nende mahtu, eripära ja ajakulu. Agentuuri meeskond loob esmalt strateegia ning töötab vastavalt seatud ajakavale. See tagab projektide tähtaegse valmimise, mis omakorda tähendab, et klient saab oma tegevused ellu viia vastavalt plaaneeritule.
3. Kindlus
Kui Sul on mõne projekti raames olnud viljakad tulemused ning selle elluviijaks vabakuseline teenusepakkuja, võib seda koostööd jätkata. Alati on aga võimalik, et tegemist oli nn „õnneliku projektiga“, mille teele ei sattunud suuremat sorti probleeme. Või oli tegemist madala külastatavuse ja väga lihtsa kodulehega. Millised on võimalikud probleemid? Näiteks häkkerite rünnak, enda teadmatusest tekkinud probleemid või ühilduvuse- ja tarkvara uuendamisega seotud probleemid jne.
Digitaalturunduse agentuuri meeskond koosneb vilunud professionaalidest, kes tegelevad samaagselt mitmete suurte ja väikeste projektidega – mis tähendab, et kogemust on palju. Kogemust ka võimalike probleemide ennetamisel ning lahendamisel. Samuti on võimalik agentuuri varasemaid projekte kontrollida, lugeda arvustusi või küsida tagasisidet endistelt ja olemasolevatelt klientidelt.
4. Maksumus
Hind on iga projekti elluviimisel üks olulisemaid argumente. Projekti läbiviija valitakse tihti vastavalt eelarvele ning rahastamise võimekusele. Tavaliselt on digitaalturunduse agentuurid kallimad võrreldes vabakutselistega. Samas on kogenud ja professionaalne digitaalturunduse agentuur üldjuhul vabakutselisest teenusepakkujast üle nii töö kvaliteedi- kui kindluse osas. Seetõttu soovitame võimalike teenusepakkujatega läbi arutada nii projekti eesmärgid, kui selle mastaapsus. Samuti soovitame läbi mõelda ka eelpoolkirjeldatud soovitused.