Hinnangute ja arvustuste mõju App Store’ide otsingutes

07Aug, 2018

Mobiiliäppide arv kahes hetke suurimas rakenduste poes on praegu järgmine: Apple App Store’is 2,2 miljonit ja Google Play poes 3,3 miljonit. Need numbrid kasvavad iga päevaga. Kuna konkurents on tohutu, mängivad arvustused ja hinnangud poes saadaolevate rakenduste edus olulist rolli.

On olemas väga palju sarnaseid rakendusi. Halastamatus konkurentsis on raske leida näitajaid, mille poolest rakendused üksteisest erineksid. Üheks valikukriteeriumiks on kindlasti just kasutajate antud hinnangud ja arvustused.

App Store’i arvustused ja hinnangud

Arvustused ja hinnangud on optimeerimisel App Store’i otsingumootorite jaoks väga olulised tegurid. Paljud arendajad jätavad selle aga paraku tähelepanuta. Negatiivsed arvustused aitavad Sul rakendusi täiustada, kuna tänu neile saad kõrvaldada vead ja muuta funktsioone paremaks. See aga võmaldab Sul omakorda pakkuda kasutajatele rakenduse kasutamisel paremat kogemust.

Positiivsed arvustused tõstavad Sinu enesekindlust ja võimaldavad rakenduses teha muudatusi, mis muudavad selle paremaks ja kasulikumaks. Uued kasutajad saavad arvustuste abil teada, mida antud rakendus pakub, olemasolevatel aga võimalus anda oma erapooletu ülevaade rakenduse arendajatele ja aidata seda seeläbi taakord paremaks muuta.

Otsingumootorite robotid otsivad kirjutatud arvustusi ja tuvastavad, kas nad on Sinu rakenduse teenusega rahul või mitte ning sõltuvalt sellest antakse rakendusele edetabelis koht. Kui enamus arvustusi on halvad, siis on ilmne, et Sinu rakendusel on vähe lootust loendis head kohta saavutada.

Kasutajad kipuvad valima rakendusi, mida keegi neile soovitab. Lisaks kontrollitakse rakenduse positiivsete arvustuste hulka. Proovi negatiivsetele arvustustele vastata nii kiiresti kui võimalik, nii saad klientidele mõista anda, et neist hoolitakse ning soovid neile pakkuda alati parimat. Lisaks on oluline viidatud probleemid võimalikult kiiresti likvideerida. Suhtu kõikidesse hinnangutesse ja arvustustesse tõsiselt, et saavutaksid rakenduste otsimootorites parema koha!

Reitingute tarivis proovi saada kasutajad hinnanguid andma hetkel, kui nad on näiteks mõnd Sinu mängu mängides äsja hea saavutuseni jõudnud või kui nad on mõnel muul hetkel Sinu teenusega rahul. Hea hinnang tähendab poe otsingumootorite järjekorra jaoks palju, seega proovi teha kõik, et saaksid kasutajatelt hindeks viis tärni viiest.

Tutvu ka Apple’i arvustuste juhendiga, kus on kirjas põhjalikke detaile selle kohta, kui olulised on arvustused ja hinnangud rakenduste jaoks, mida oled iPhone’i jaoks loonud.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 × five =