5 nõuannet super tootelehe loomiseks

20Sep, 2018

Kas soovid luua imehead tootelehte ja sellega üha rohkem kliente ligi meelitada? Siis jätka lugemist, sest siin on mõned väärtuslikud näpunäited.

1. Looge korralikud tootenimetused ja tootekirjeldused

Toote nimi ja tootekirjeldus peaksid olema sellised, et külastajad saaksid selge ettekujutuse sellest, mida toode endast kujutab. Hästi õnnestunud toote nime- ja kirjelduse puhul mõistavad seda ka otsingumootorid ja annavad sellele parima võimaliku positsiooni otsingumootorite tulemuste hulgas.

Tootekirjeldus peab olema selge, täpne, lühike ja sisaldama tugevaid sõnu, mis lugejate tähelepanu köidavad. Samuti peaks tootekirjelduses olema lühidalt esile toodud toote eesmärk. Selleks, et  otsingumootorites paremini esile tulla, peaksid märksõnad peksid sisalduma nii pealkirjas kui ka kirjelduses.

2. Muutke URL-id puhtaks ja arusaadavaks

Selleks, et anda kasutajatele selge ettekujutus tootest, on väga oluline, et URL ehk internetiaadress oleks puhas. Kui URL on puhas ja arusaadav, on väga lihtne ka otsingumootorite lehe juurde juhtimine ja see aitab meil lehekülge otsingumootorite tulemuste hulgas ettepoole nihutada. Tihti juhtub, et URL-id, mis sisaldavad juhuslikke erimärke, ärritavad inimesi, nii et mõistlik on luua URL-e, millel on ka tegelik tähendus.

3. Näidake oma toote hinda

Tooge oma toote hind tootelehel selgelt välja. Kui hinda ei ole näidatud, ei vaevu paraku suur osa külastajatest seda ka küsima. Samuti on hea tava näidata hindasid koos käibemaksuga. Kui üritad klienti meelitada „odavama“ hinnaga ning pärast ostukorvis selgub, et „tegelikule“ hinnale lisandub veel käibemaks, ei külasta tõenäoliselt paljud kliendid sinu veebipoodi enam kunagi.

4. Lisage kvaliteetseid pilte

Statistika ütleb, et kliendid vaatavad toodet ostes kõigepealt pilte. Seetõttu soovitame lisada oma tootele professionaalseid ja eri vaatenurkadest tehtud pilte, et külastajad saaksid Sinu tootest selge ettekujutuse. Kui soovid oma külastajatele näidata töö demo, võib toote juurde lisada ka videosid. Mõõtude lisamine annab kindlasti juurde- klient saab läbi pildi ettekujutuse toote suurusest ning ei pea eraldi spetsifikatsioonist mõõte otsima.

Lisaks võib kliente üllatada sellega, et panete oma toote juurde GIFe. Siinkohal tuleb aga veenduda, et pildid ei muutuks suurendades häguseks. Selle vältimiseks soovitame pöörduda professionaalse fotograafi poole.

5. Kasuta veenvaid arvustusi ja tehke ostmine lihtsaks

Selleks, et külastajaid oma toote kvaliteedis veenda, tuleks nähtavale kohale asetada positiivsed arvustused nendelt klientidelt, kes on Sinu toodet juba ostnud.

Ostu sooritamise protsess peab olema arusaadav ja lihtne. Kui see keeruliseks ja ebamugavaks muuta, jäetakse ostu sooritamine pooleli. Ostu sooritades tuleks küsida ainult niipalju infot, kui toote kliendile saatmiseks parasjagu on vajalik.

Niisiis, need olid 5 nõuannet, mis kindlasti aitavad Sul parimat tootelehte luua.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five × three =